moimoi
perjantai 26. elokuuta 2011
Omegle
Omeglessa on kivaa käydä chattailemassa tuntemattomien ihmisten kanssa. Mielummin chattailen web- kameran kanssa koska se on muuten ihan tylsää. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti