perjantai 26. elokuuta 2011

Omegle

Omeglessa on kivaa käydä chattailemassa tuntemattomien ihmisten kanssa. Mielummin chattailen web- kameran kanssa koska se on muuten ihan tylsää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti